Light Mop


Ostatnio zapominam, że jest to blog osobisty. Wklepuję zdjęcia, filmiki, muzykę – wszystko na odwal. Brak złożonych tekstów. Za pewne jedną z podstawowych przyczyn jest nieuczenie się „języka polskiego” w szkole. Blog ma chyba także służyć do przekazywania informacji nie tylko audio-wizualnych. Powinien też zawierać treści „życiowe”. Dlatego wprowadzę parę zmian :>. Co każdy poniedziałek będę pisał na temat mojego odchudzania się. Prawdopodobnie nic nowego w świecie blogowania – wręcz sztampowe ale mimo tego ciekawi mnie ten zabieg. Nie tylko brzuchem człowiek żyję. Więc mam zamiar wrócić do krótkich recenzji i zapowiedzi gier, muzyki, filmów może i czasem książek. Przepraszam także innych właścicieli blogów – zapuściłem się🙂

5 uwag do wpisu “Light Mop

  1. O kurcze, w moim blogu nie ma żadnych przemyśleń słownych😀
    Czy więc to jeszcze jest blog?
    Wydaje mi się, że siebie, swoje myśli, stan ducha i ciała możesz wyrażać w różny sposób, nie tylko poprzez słowa. Czasem słowa mogą wszystko zepsuć.
    Więc wklej czasem jakiś filmik czy zdjęcie bez komentarza – każdy sobie swoje dopowie🙂

Skomentuj

