Znów joystick padł – Czyli Amiga#2


Amiga była niszczycielem joysticków. Ja za całej historii korzystania z Amigi rozwaliłem ich około 10, do teraz nie zużyłem tyle myszek. Tytuły, które bardzo przyczyniały się do krótkiej żywotności joysticków to Street Fighter (1 i 2) oraz Mortal Kombat(1 i 2).

Street Fighter 2

Mortal Kombat

Spokojnie Polacy też nie próżnowali. Też mieliśmy własnego „niszczyciela joysticków”. Kultowy Franko jak i teksty z tej gry: „spoko”, „brykaj” albo „spadaj pierdoło”.

5 uwag do wpisu “Znów joystick padł – Czyli Amiga#2

  1. Ja się nie wypowiem bo nie grałam. Mogę jedynie coś o SIMSach powiedzieć😀 Ewentualnie coś o grach na Pegasusa- kaczki i wyścigi samochodowe były zdecydowanym faworytem, potem Play Station- Crash Bandicoot i teraz Xbox a tu stanowczo kręgle🙂 I nigdy nie rozwaliłam joysticka, ale jestem w stanie zrozumieć facetów,że im taka sztuka się udaje😛

Skomentuj

