Ponad rok pierdół


Pierwszy post na blogu smętny, ponury, nic nie wnoszący. Może i rok temu sam taki byłem? Nie mnie to oceniać. Za każdym razem pisząc posta zastanawiam się głęboko po co ja to do licha robię? Do teraz nie mam wyrobionej odpowiedzi. Może dlatego że internet to świetne źródło dzielenia się informacjami tyle że po co się dzielić tymi informacjami. Pisanie o rzeczach osobistych – po co ktoś ma wiedzieć co dzieje się w moim życiu osobistym? Myślę że naturą ludzką jest się dzielić informacjami. Może nie szczegółami lecz ogólnikami z wykorzystaniem metafor. Dziś na pewno jest lepiej jak rok temu. Za dwa dni obrona – zostałem dopuszczony na całe szczęście. Po co ja to piszę znów?

11 uwag do wpisu “Ponad rok pierdół

  1. Ja roku nie wytrzymałam z poprzednim blogiem, bo stwierdziłam, że mnie ogranicza🙂 Teraz też świętowałam bym rok bloga, ale jest to mój rok w blogowej rodzinie wordpressa🙂 Trzymam kciuki za obronę, ja dopiero we wrześniu . Powodzenia !

  2. Oj, jaki Ty młody🙂 obrona kiedy to było. Nie pamiętam tych czasów już. Ale za Ciebie trzymam kciuki,, bez 5 się tu nie pojawiaj . Nie omieszkam też wypic za sukces nowego obronionego.

  3. Gratulacje!!🙂
    A ja wiem, po co piszesz, albo raczej czuję. No niektórzy tak mają, że chce im się postukać w klawisze, choćby jakieś pierdoły. Ja tak mam😉

Skomentuj

