Nissan GT Academy 2012 – Katowice


Kolejny zajebisty weekend. Ciupanie we fresbie, trochę roweru i na sam koniec wyjazd do Kato na GT Academy. Zawody nie toczą się o byle świeczkę – naprawdę jest o co walczyć(Nissan sponsor wyścigów). Oczywiście sam też zapisałem się na listę tak dla zabawy. Przejechałem 3 kółka i podziękowałem. Miałem farta🙂 organizatorzy pożyczyli mi ciekawy obiektyw i pozwolili swobodnie ciupać fotki no oczywiście muszę je też im podesłać😛

Jeśli ktoś potrzebuje zdjęcia z eventu proszę pisać na michal18.k@gmail.com
Za niedługo pierwsza sesyjka z ekipą z Furious Goats.

14 uwag do wpisu “Nissan GT Academy 2012 – Katowice

  1. Hey. Tu Michal z Canonem 50mm. Moje sle pisanie po polsku FTL ^^
    Teraz dopiero jestem w domu i moglem zobaczyć blog.

    Fajne fotki🙂

    Do widzenia😉

  2. Hey. Tu Michal z Canonem 50mm. Moje sle pisanie po polsku FTL ^^
    Teraz dopiero jestem w domu i moglem zobaczyć blog.

    Fajne fotki🙂

    Do widzenia😉

Skomentuj

