Praca Licencjacka done! / Nowa job!


Licencjat poszedł drogą cyfrową do promotora. Raczej nie trzeba będzie żadnych poprawek. Teraz tylko przetrwać 2 miechy i będzie finito. Do teraz pogłowie chodzą mi myśli czy warto ciupać II stopień.
Ho ho dorwałem prawdopodobnie nową robotę. Będę zgrzewaczem rur. Nie wiem jak się to fachowo nazywa😛 . Trzeba zarobić na nowe szkiełka i na jakieś mini wakacje.
Ostatnio też mało coś piszę na blogu – przyczyna główna to pogoda🙂
Trzeba robić coś więcej niż tylko „I’m gonna do an internet”.

4 uwagi do wpisu “Praca Licencjacka done! / Nowa job!

  1. gratulacje, oddany licencjat bardzo cieszy – sama to dobrze pamiętam🙂
    już nie mogę się doczekać kiedy oddam całą magisterkę i tez będę to miała z głowy🙂

  2. A ja od siebie napisze- licencjat kiedy to było😉 wszystko zależy zawsze od promotora- poprwaki pewnie jakieś drobne będą bo żaden nie pozwoli by praca studenta była idealna- choć z tego jak opowiadali nikt nie czyta pracy sprawdza tylko interpunkcje i czy akapity są w dobrych miejscach😉 Powodzenia!

  3. Heh, ta pogoda, u mnie powoduje podobne reakcje, więc mało piszę. Ale mam pewne na to pewien sposób, który już niedługo będzie widoczny na moim blogu🙂

Skomentuj

