Los polacos en España!


Nie będę się rozpisywał o tym wyjeździe. Było po prostu świetnie. Punktami docelowymi był Madryt oraz Barcelona. Pierwszy raz w życiu przedawkowałem energetyki oraz kawę🙂. Ugryzłem kolejny kawałek świata, poznając przy tym nowych ludzi oraz nowe niesmowite miejsca. Koniec biadolenia – oglądać!

Bordeaux

Hiszpańska autostrada

Gdzieś na wybrzeżu Francji

Hiszpańskie malownicze widoczki #1

Hiszpańskie malownicze widoczki #2

Hołek się czasem mylił

Hiszpańskie malownicze widoczki #3

Cień miał problem nas dogonić

Piękno Barcelony

Nudna Niemiecka autostrada

Gdzieś na pustkowiach Hiszpanii🙂

Renia

W zaułkach Madrytu

Wieżowców oraz palemek nie mogło zabraknąć xD

Tiry i Pireneje

Francuski dworek

Espaniolska Baszta czy kij tam wie

Większość zdjęć było wykonanych w „ruchu”. Trudno było mi się zdecydować co tu wrzucić. Przy kolejnej okazji wcisnę coś jeszcze. Teraz zapraszam na krótki filmik z pustkowi🙂

12 uwag do wpisu “Los polacos en España!

  1. Hiszpania!!! Cudo, mam nadzieję, że niebawem uda mi się wybrać. A ze zdjęć piękne jest zwłaszcza drugie.
    p.s. Zapraszam niebawem do mnie na fotorelację z Bornholmu🙂

  2. No powiem Ci nieźle, co prawda po fotkach wydaje mi się że spędziłeś większość czasu na pięknych autostradach ale nawet i te są malownicze. Piękne miejsca.

    Też myślę o Hiszpanii ale rowerem! to byłby czad.

    • Rowerem miałbym rozpierdol umysłu🙂 co ciekawe jechałem landkami większość Hiszpanii😀 były one bardziej malownicze niż autostrady/wtedy trudniej patrzeć się przez pryzmat obiektywu😛

  3. bardzo ciekawe zdjęcia, dzięki…teraz będę siedzieć do końca dnia i wspominać barcelonę i madryt. Gdybym tylko miała do tego warunki czyli pogodę, jakieś pyszne tapas, choćby nawet chorizo czy patatas bravas…a tak.. tylko wino jest😉

      • :):):) ale sangria to dobra na upały z lodem i owocami. Tu w krainie deszczowców nie wiemy jak to jest gdy temperatura wzrasta powyżej 17 stopni dlatego na co dzień delektujemysię/dostajemy rumieńców/napadów ciepła od czerwonego wytrawnego

Skomentuj

