Następne projekty!


Nie dawno naczytałem się trochę pierdółek na temat DIY(Do it yourself). Jest to świetna idea. Wykorzystywanie wszystkiego co znajduję się w zasięgu ręki oraz ograniczanie kosztów. Pierwsze moje DIY to przerobienie obiektywu z bagnetem M42 na bagnet EF. Zamiast kupować nowy adapter postanowiłem wykorzystać bagnet z popsutej Sigmy 70-300. Trochę zabawy ze śrubokrętem i bagnet już był mój. Następnie znaczna ilość poxipolu odczekanie 15 minut i proszę o to rezultaty. Wybaczcie za kurz😛

TEST

Drugie DIY to „statywo-wózek” nie mam bladego pojęcia jak nazywa się taki sprzęt technicznie🙂. Zakupiłem na złomie wózek za 10 pln’ów. Oczywiście zanim zabrałem się za tworzenie „statywo-wozu” musiałem przeprowadzić testy wytrzymałościowe. Po udanych testach kątówka w ruch!. Potem wiertareczka w deseczkę i z 2 metry drutu. Doceńcie ten kunszt wykonania.

W ostatnią niedzielę na konto yt 3/4 udgs wylądowała zapowiedź BeeRTe. W tym dniu na koncie Green Donkey Beer ląduje zapowiedź Mini Projektu. SQD to Rączka(perka), Alien(break’er) i ja za obiektywem.

3 uwagi do wpisu “Następne projekty!

Skomentuj

