Galaktyka uratowana!


Wczoraj uratowałem galaktykę. Tak właśnie dobrze przeczytaliście. Okej nie będę spoilerował świetnej gry jaką oczywiście jest Mass Effect 3! Dokładniejsze przejście gry zajmuje mniej więcej 30h tak aby poznać wszystkie możliwe questy i zaczytać się w leksykonie. Ze smutkiem stwierdzam, że gdzieś zapodziały mi się save’y z poprzedniczek. Zakończenie, które wczoraj widziałem na monitorze nie było adekwatne do moich poczynań z 1 oraz 2. Szkoda, że nie wygenerowało moich decyzji. Podobno jest 9 zakończeń – to które ja miałem było dla mnie niespodzianką. Dobra co tu pisać o zakończeniu. Sam początek już zrobił na mnie wrażenie. Atak żniwiarzy na naszą ojczystą planetkę. Ludzie się musieli wkurzyć. Shepard zostaje wysłany na misję polegającą na pozyskaniu sojuszników wśród kosmicznych ras, lecz na początku musiał załatwić pewną sprawę na Marsie i tu zaczynają się pierwsze decyzje. Większość dokonywanych wyborów ma wpływ na główny wątek fabularny. Bardzo często można „poczuć epickie” dokonania. Gra ukazuję też jeden z problemów psychologiczno-socjologicznych. Dotyczy to organizmów żywych i maszyn. Gracz może zdecydować co jest ważniejszego dla niego – życie organicznych istot czy sens istnienia syntetyków z SI, może też je nawet pogodzić ze sobą. Wszystko zależy od Ciebie. Ja tylko raz wczytałem save’a będąc nie zadowolony z moich poczynań(mini spoiler – dotyczy quarian i geth’ów). GRA OBOWIĄZKOWA!! BTW. Tu jest odwrotnie jak w Battlefield’zie 3 gdyż multiplayer jest dodatkiem do singla😛

Jedna uwaga do wpisu “Galaktyka uratowana!

Skomentuj

