Radio Mopik #1 – no smoke!


Tak od dziś rzucam mój najgorszy nałóg jakim jest tląca się w płucach nikotyna. Przyczyna jest oczywiście prosta. Kondycja oraz stan zdrowia. Co do smrodu to każdy może się sprzeczać🙂 Od 5 lat męczę się z tym czymś. Nie zaprzeczam papieros ma wiele pozytywnych cech. Idealny na nudy, do towarzystwa, piwka, kawki, śniadanka, wymusza przerwę w pracy, daję chwilę spokoju wręcz nawet oderwania się od świata. Petko trzeba zastąpić zdrowszymi substytutami. Tylko jakie ona mają być i czym one mają być. Wydaję mi się, że będzie to prasa oraz magazyny. Dziesiątak od dziś będzie poświęcona na gazetki. Czy one także nie służą odprężeniu. Można czytać w pracy, przy śniadanku, kawce oraz można nawinąć nowe tematy do rozmowy w towarzystwie.

Zgodnie z wcześniejszym postem otwieram kolejną serię, którą chcę kontynuować na blogu. Niedawno wspomniałem o licencji CC, funkcjonalności soundcloud’a oraz o szukaniu perełek muzycznych. Tutaj kolejna zachęta do korzystania z SC – legalnego źródła muzyki!





11 uwag do wpisu “Radio Mopik #1 – no smoke!

  1. Ja nie palę już 7 lat. Było ciężko ale dało się wytrzymać. Teraz na samą myśl mnie naciąga.
    Ale muszę Cię zmartwić – nie znalazłem zdrowego substytutu palenia. Nie ma nic co by się z tym równało.

    Już po 5 dniach odczujesz super dawkę energii. Wstaje się i zasypia z wigorem.

    U mnie był tylko jeden skutek uboczny, rzuciłem palenie ale zacząłem więcej pić :]
    W sumie przepijam teraz to co przepalałem.

    • Na pewno zdrowsze. Picie nie powoduje raka płuc😛 jedynie wyniszcza wątrobę ale to trzeba chlać, chlać, chlać i przelewać🙂 no i trochę wpływa na psychikę oczywiście też w nadmiarze.

Skomentuj

