Zabawa z Lampą #1


Ponad drugi tydzień praktyk – przenieśli mnie na inne stanowisko. Mam pozyskiwać potencjalnych klientów. W przeciągu 4h obdzwoniłem 160 firm. Szczerze to naprawdę „ludzie biznesu” nie ogarniają co się czasem do nich mówi. Powrót do głównego nurtu to znaczy tematu.
Aktualnie korzystam z jakiejś oldschool’owej ruskiej lampy gdzie trzeba wymieniać baterię po 30 shoot’ach Prezentuję pierwszą partię zdjęć z serii „Zabawa z Lampą”. Efekty są jak na razie mizerne ale kolejny pakiecik będzie ciekawszy🙂 Pierwsze zdjęcie jest Z 2008 roku😛


Przeglądałem zdjęcia tam gdzie korzystałem z lampki na nadajnik i nie odnalazłem żadnej kobiety😦 Kobieta pilnie potrzebna do opstrykania jej – dawać info!😛

5 uwag do wpisu “Zabawa z Lampą #1

  1. Co tu kryc masz chłopie talent i tą wizję ujęcia!
    Co do potrzebnej kobiety jak Osiołek w Shreku aż mi się wyrywa „mnie wybierz mnie” no ale troche daleko mi do Ciebie ;( a m.in. sport w akcji jak widac na załaczonym wyżej ujęciu wychodzi naprawdę czadersko😉

Skomentuj

