Praktyki


Tak właśnie zacząłem miesięczne praktyki w KSIBB. Uczę się od podstaw oprogramowania służącego do prowadzenia MSP. Po przesiedzeniu 8 godzin na obrotowym krześle mój umysł nie wydala. Chociaż wiedza, którą uzyskałem jest naprawdę obszerna. Informatyk to nie jest szczyt moich marzeń. Na starość obalały kręgosłup, wyłupiaste oczy, zanik mięśni. Koniec biadolenia. Poniżej parę szotów z ubiegłego tygodnia😉

Kajtek

Grillowanie

GrandMaRo

Tom & Jerry

Nowe Życie

6 uwag do wpisu “Praktyki

  1. Przebywanie przy kotce w czasie porodu nie jest dobrym pomysłem. Mój tata tak zrobił i nasza kotka zaczęła go traktować jak ojca kociąt. Kiedy wychodziła przynosiła mu kocięta na kolana. A jak szedł spać to przynosiła mu je do łóżka….

Skomentuj

