37 Rajd Barbórki Cieszyńskiej 2011 / Szachy


Nie dawno pisałem o zastoju… No dobra znów się tego dopuściłem ale wina leży po stronie dwóch tytułów Battlefield 3 oraz Skyrim. Za nie długo opiszę wrażenia z tych gierek. Teraz coś ze świata nie wirtualnego. W ten weekend byłem na Cieszyńskiej Barbórce. Jakoś tak mega podjarany tą imprezą nie jestem. Większą część rajdu przegapiłem śmiejąc się i narzekając ;]. Na szczęście też nie byłem świadkiem jakieś wpadki na drodze. Na pewno lepiej spędzić czas na rajdzie niż przy piwku. No można to jakby co połączyć ze Sobą.

Szachy

Nie dawno grałem z Jackiem w szachy i powiem szczerze, że była to jak na razie moja najlepsza partia jaką w życiu rozegrałem. Liczę na podobne rozkminy przy kolejnej potyczce. Dzięki Jacek, pełen szacunek za grę. Czy ktoś jest chętny na towarzyską partyjkę szachów z zegarem lub bez?

Tutaj jeszcze coś co mnie rozwaliło na łopatki.

Skomentuj

