Do Azot i Nazot – Runda 7 – Chorzów testy / Mobil Summer Cars Party 2011


Zacznę może od piątku. W robocie miałem największe ćpanie w życiu. Ja i farmer mieliśmy oczyścić ścianę z wosku. Otrzymaliśmy do tego zadania środki o których nie wiedziałem, że istnieją. Wystarczyło mieć ściągniętą maskę na parę sekund i na nudności zbierało. Po pracy miałem iść obejrzeć trailer filmu Pryzmat produkcji Blackleaf, ale byłem zbyt zaćpany. W sobotę rano obudził mnie telefon od Piotrka żebym ruszył dupsko bo jedziemy do Chorzowa. Krystian i Piotr startują w „Do Azot i Nazot”. Oboje tym samym autem. Wogóle auto Piotrka jest świetnie obklejone. Jak ktoś się przyjrzy to znajdzie tam link na mego bloga😉. „Do Azot i Nazot” zostało świetnie wymyślone to znaczy dali możliwość przetestowania miejsca w którym ma się odbyć runda 7. Miałem przyjemność uczestniczyć w teście jako nie pomocny pilot. Nie wiem czy przyniosłem pecha czy coś ale i tak było to zabawne. Onboard z tych testów zamieszczę kiedy indziej. Po testach znalazłem się na „Mobil Summer Cars Party 2011” w Katowicach. Świetna impreza przeznaczona przede wszystkim dla fanów motoryzacji. Duża ilość maszyn z nie wyobrażalną ilością mocy albo stare klasyczne pojazdy, motocykle, grupy fanowskie każdy by coś tu znalazł dla Siebie. Do tego jeszcze dochodzą piękne kobiety, muzyka oraz zapach palonych gum. Miałem nie farta bo się spóźniłem na dragi ale pewnie gdzieś na necie znajdę relację. Jeszcze ostatnia rzecz zapowiadam mini minutowy filmik twórczości Borysa, Krystiana i mojej(myślę, że będzie gotów do tygodnia).

Jedna uwaga do wpisu “Do Azot i Nazot – Runda 7 – Chorzów testy / Mobil Summer Cars Party 2011

Skomentuj

