Diverse Downhill Contest 2011 Żar i Poker Face


Ten weekend skończ0ny pozytywnie. Na Żarze odbył się downhill contest nawet spoko impreza. Żar ma dobry klimacik na tego typu zawody: świetny widok na jezioro i pobliskie góry, ciągle ktoś „fruwa” po niebie. Byłem świadkiem niesmacznego upadku ale grunt że nic się nie stało ride’rowi. Świetną muzę tam grali. Można było się załapać na gratisowego red bull’a ;]. W niedziele wieczorkiem Metaxa + poker + kumple = dobra rozrywka i świetna przekmina. No w pokera oberwałem ciutek, w dogrywce także mi nie poszło🙂 prosta zasada ktoś wygrywa ktoś przegrywa.  W tą niedziele mam egzamin poprawkowy z Angola myślę że go ogarnę, a i dodatkowo rajd Wisły, który przydałoby się obejrzeć. Zapraszam na Blog Piotrka Ciszaka! – buduje swoją żółtą rajdówkę. Zapomniałbym mam nowe motto „Nie robisz nie masz, robisz masz!”

Skomentuj

