Stajnia II, DS3, Red Bull Rampage


Kolejny etap

Znów mogłem zaobserwować kolejne etapy budowy rajdówki, a nawet uczestniczyć w dość dziwnej misji „przenieść auto” polegającą na przeniesieniu auta? :O Można zauważyć ogromny postęp w przeciągu kilku miesięcy. Dłubanie, „klatkowanie”, malowanie to teraz pozostaje chyba najtrudniejsze czyli przekładka. Muszę uczestniczyć podczas tej ceremonii!

Co do Dungeon Siege 3 jestem bardzo zawiedziony tym tytułem. No dobra oprawa audiowizualna spoko ale grywalność na PieCu beznadziejna. Ponoć patch dużo zmienia ale już jestem zniechęcony.

Szperając po kanale Red Bull’a na YT natrafiłem na ten filmik. Nie jestem jakiś tam mega fanem napierdzielania na rowerze lecz moja uwaga została przyciągnięta. Trza obczaić. Do tego ten mistrzowski komentarz pod filmikiem: „Is it just me, or is HQ cameras better looking than real life?” – Gaaabbbs.

2 uwagi do wpisu “Stajnia II, DS3, Red Bull Rampage

Skomentuj

