Rozmowa ćpunów / jaraczy


Wymyślił i narysował Marek Raczkowski.

Wymyślił i narysował Marek Raczkowski.

Sam nie wiem czy palenie „trawki narkotycznej” można uznać za ćpanie. Ja osobiście bym to nazwał jaranie. Ćpanie wydaje się być ciutek obraźliwe dla osoby, która sporadycznie popali zielonki. Coraz częściej obserwuję ludzi korzystających z wszelakich rodzajów używek. Ich problemy życiowe to zazwyczaj pieniądze, których nie posiadają. Potrafią się o to kłócić godzinami, a gdzie tu sens zabawy pod wpływem? W sumie to przejdźmy do sedna czyli wczorajsza konwersacja dwóch nałogowych palaczy, których słyszałem z odległości, ponieważ się kłócili. Palacz1(P1) i Palacz2(P2).

P1: Ty ja Ci wisiałem dwie dyszki.
P2: No tak.
P1: Ty to zrobimy tak. Ja dzisiaj kupiłem jaranie, poczęstowałem Cię. Oddam Ci te dwie dychy. A ty daj mi piętnaście za dziś.
P2: No ale biorę całość!
P1: Właśnie nie! Ty to wiem dam Ci te dwadzieścia plnów. Dasz mi piątkę i będzie kwita.
P2: A co jutro będę palił stary?
P1: Wiem! Jestem genialny spalmy wszystko teraz i po kłopocie.

Po minucie słyszałem tylko sam śmiech.

Skomentuj

