SZY, KSU, KOS, SBI, SPS ?


HulankaDobra jestem kierowcą od 3 lat. To jest niewiele czasu. Przejechałem tych kilka tysięcy kilosów w życiu – większość w Bielsku-Białej gdyż byłem dostarczycielem placków. Nie jeździłem w jakieś dupne trasy, ale zauważyłem jak niektórzy jeżdżą. Dramat się zaczyna gdy wpada ktoś pojazdem ze wsi(rzadko się dzieje aby miastowy tak jeździł-ale jak zawsze musi być wyjątek od reguły). Nie umie korzystać z ronda, lusterek, czytać znaków, wymusza pierwszeństwo na nieświadomce, ogólnie powoduje zagrożenie na drodze. Przedwczoraj miałem okazję przejechać się z osobą z Pszczyny. Była to pani która niezwłocznie musiała się dostać do szpitala dziecięcego przy ul.Sobieskiego(zdjęcie z wczoraj). Gdy ta kobieta wjechała na „hulankę” nie wiedziała jak z niej zjechać. W końcu zdecydowała się przeciąć pas(linię ciągłą) i wjechać w ul.Konopnickiej dobrze że kierowca jadący po zewnętrznej stronie ronda zauważył, że auto kobiety posiada rejestrację SPS i natychmiastowo puścił nogę z gazu. Właśnie nie wiem po co ta kobieta cięła ten pas. Tym bardziej, że znajdowała się na pasie który jej umożliwiał wjazd na konopkę. Dlaczego tak się dzieje? To wina WORD’u? Czy po prostu ludzkiej głupoty? Na Facebook’u pojawił się dość nie typowy ruch STOP ŻYWIECKIM KIEROWCOM może coś w tym jest. Oczywiście u góry po lewej miejsce zdarzenia.

Skomentuj

